13. joulukuuta 2012

Sekava viikko...

Ei voi olla näin sekanen viikko oikeesti. Meillä oli Galan kaa kaikki suunniteltuna tälle viikolle ja mun klubi päätti kääntää kaiken laelleen :D Ei sit päästy niille synttäreille keskiviikkona, koska klubi siirsi Galan läksiäiset sille illalle. Ja ne siirsi sen siks, koska ne luuli et Galan lento on aamulla aikasin lauantaina, eli sen pitäis mennä Aucklandiin yöks jo perjantaina eli ei vois olla läksiäisii sinä iltana. Mulle ei myöskään olis ollu tilaa tässä autossa Aucklandiin. Sit kun ne sai selville et ei sen lento ei ookkaa 7am, vaan 4pm, ei suunnitelmia enää voitu muuttaa ku läksiäiset oli jo siirretty ja kyyti järjestetty perjantaille. Eilen sit Galan läksiäisissä juteltiin ja saatiin sen verran muutettua suunnitelmia, et mennään kaikki yhessä (mä, Gala ja belgialainen Laurie) kentälle lauantaina, eikä Galan tartte turhaan mennä jo perjantaina. Huhhuh, kauheeta sekoilua oli ton kaiken takia tiistai ja keskiviikko. Harmittaa etten päässy sinne synttäreille tollasen turhan virheen takia...

 Nyt oon menossa Galalle kaheks yöks ja sit lauantaina mennää yhessä kentälle. Sit heti ku Gala on lähteny mä meen leffaan mun host-veljen Robertin kaa kattoo Hobittia ja sit illalla sinne viiskymppisille. En voi mennä sinne kaverin läksiäisiin, ku jäädään muutenki yöks Aucklandiin, ja sunnuntaina ajetaan Matamatan kautta Rotorualle. Matamatalla on Hobbiton, missä on kuvattu sormusten herraa ja hobittia, mennään tsekkaan se mesta. Sit Rotorualla asuu host-äidin isä, jota mennään moikkaan. Maanantaina ajetaan Waitomoon, missä on luolia ja glow wormei mitä käydää kattoo. Sit ajetaan kotiin (argh 4h autossa) ja tiistaina "muutetaan" näiden kesäasunnolle, missä ei ole nettiä joten en tiä miten jatkan tätä blogin päivittelyä! Tullaan varmaan aina välillä käymään kotona tyyliin yöks millon voin päivittää. Mun pitää tehä myös se eteläsaaren päivitys kunhan saan sen päiväkirjan sieltä!

Arg oon niin kiireinen! Olkaa kärsivällisiä!

2 kommenttia: