21. joulukuuta 2012

LASKUVARJOHYPPYVIDEO

Tänään muutan sinne mökille. Muutto vähän venähti ku siel ei ollu remppa valmiina, mut eilen se saatiin valmiiks joten tänään pakkaan ja meen kauas wlanin ulottumattomiin... :(

 Sitä päiväkirjaa eteläsaarelta ei taida kuulua vielä aikoihin, joten lisään nyt mun laskuvarjohyppyvideon (onpa pitkä sana) tänne! :) Alussa on mainosta jonkin verran, mä alan siinä 1:30 kohalla jos ette jaksa kattella tota turhaa alkua. Hahaha mua pelotti aika paljon, kuten varmaa naamasta näkee...


Hurjaa oli! Eilen hyppäsin myös sillalta alas mereen, tuntu melkeen yhtä hurjalta! Se oli oikeesti vähän vaikeempaa, koska piti ite hypätä eikä ketään olla tönimässä mua alas. Sanon viel sen verran et Queenstown on upein kaupunki missä oon ikinä ollu. Vuoristomaisemat, laskuvarjo- ja benjihyppyä, jet boat ahtaassa joessa vuorien keskellä, ihmiset, fergburger.... Voisin muuttaa sinne!

Seuraavaa päivitystä saatte taas oottaa pitkään, enkä ees tiä kuinka pitkään. Menee kyllä joulun yli, senki vietän mökillä :)

2 kommenttia: