15. helmikuuta 2013

My first Valentine's Day

Ei oo taas tullu kirjotettua vähään aikaan. Oon tehny paljon ja tavannu paljon ihmisiä :) Koulu alko, ja ennen sitä oli viikon leadership-leiri 13.-luokkalaisille. Sinne piti tuoda omat ruuat ja teltat, oikeestaan ihan kaikki millä selviät viis päivää. Oli tosi kuuma ja poltin naamani ekana päivänä ku oli pilvistä ja aattelin etten tarttis aurinkorasvaa.

Mun telttajengiä: Maria, Anaïs, Aslaug ja Iris
Ja meijän teltta... Ollaan siistejä!!
Ja minä. Ei tosiaan tullu nukuttua paljoo ja myslipatukka on jees lounas
 Tässä välissä on Whangareihin ilmestyny paljon uusia vaihtareita, enimmäkseen Saksalaisia niinku aina :D Kouluun tuli 6 uutta saksalaista, eikä muista maista yhtään... Tapasin myös hollantilaisen pojan, Kennyn, mun ruotsalaisten kaverien Oskarin ja Hermanin kaa. Kenny on täällä vaa pari kuukautta ja työskentelee tennisopena sen ajan. En muista oonko kertonu Oskarista ja Hermanista täällä, mut tapasin ne eteläsaaren matkalla, mut ne ei oo vaihtareita. Ne on vaan kaverukset Ruotsista jotka päätti lähtee maailmalle vuodeks ja enimmäkseen ne on viettäny aikaansa Uudessa-Seelannissa, koska Oskarin isosisko oli täällä ennen vaihdossa joten ne tietää porukkaa täältä ja sillä löytää paikkoja missä viettää yönsä. Ne on viettäny muutaman yön myös mun host-perheessä kun niiden vakiyöpaikkaan ei oo jostain syystä voinu mennä. Aivan loistavia tyyppejä, ollaan tosi hyviä kavereita :)

Whangarei Falls, Herman, Oskar ja Kenny ja jotain randomeja. Oskar on Hermanin takana piilossa ja Kenny on oikeella :)
 Svenska pojkar (Oskar ja Herman) läks tänää roadtripille ympäri pohjoissaarta ja sovittiin et tavataan ennen sitä ku ei nähä vähää aikaa sen jälkee. Ne kysy sit et oisinko torstaina vapaana, vastasin et joo, kun ei oo Valentine's deittiä :(, joten ne sit lupas olla mun deitteinä! Sain niiltä jopa kukat :) Olin niin superilonen ku ne anto kukat, Herman osti mulle myös smoothien. Oltiin kaikki Kennyn host-perheellä yötä ja oli tosi kiva ilta. Pitsaa en kyllä syö enää hetkeen, oon nyt kaks kertaa putkee syöny illalliseks pitsaa ja eilisestä jäi vielä tarpeeks tän päivän lounaaks.

Kokeilin Jessican koulupukua, oon ihan ilonen ettei tartte käyttää ku oon vuodella 13 :D
 Nyt ois viikonloppuna luvassa Uuden-Seelannin pohjoisin paikka Cape Reinga Laurien ja Jessican kaa! Lähetään huomenna aamulla puol 8 ajaan ja tullaan viel samana päivänä takasin, eli suurin osa päivästä tulee oleen autossa. Rupeen nyt taas vähän skarppaan ja otan enemmän kuvia eli otan kameran mukaan tälle roadtripille :)

JA ENS VIIKONLOPPUNA MACKLEMORE WOOP WOOP!!

4 kommenttia:

  1. Piditkö muuten meijän joululahjasta? 8D

    VastaaPoista
  2. Ihana toi koulupuku :D olispa täälläkin, niin ei tarvis miettiä mitä laittaa päälleen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo kivaa ku kaikki pakotetaan oleen samaa massaa, Suomessa saa sentään valita haluuko olla massaa vai ei :D Muutenki toi puku on niin epämukava, en suosittele.

      Poista