25. helmikuuta 2013

Loistava viikonloppu

Oli paras viikonloppu ikinä. Kuten oon täällä hehkuttanukki, menin perjantaina Macklemoren keikalle! Sitä ennen kuitenki oli koulua, ja meillä oli Swimming sports day! Kellään ei siis ollu koulupukua, vaan kaikki pukeutu oman housensa väriin, eli mää olin sininen koska oon Lovelockissa. Meil oli eka kolme oppituntii ja sit mentii kaikki kentälle omiin houseihin ja käveltiin altaalle. En osallistunu uimiseen harmi kyllä, koska en voi kastella mun rastoja kovin usein ja tiesin et kastelen ne kuitenki seuraavana päivänä.

Jessica ja mä menossa kouluun. Mulla on päällä Georgen kauluspaita.
Tähän käytettiin yks oppitunti, maalattiin Madi punaseks.

 Illalla sit Macklemore. Oli aivan loistavaa ja upeeta ja mahtavaa! Tosi hyvä keikka. Pääsin viel aika lähelle ku kiemurtelin ihmisten välistä, jos oisin jääny taakse en ois nähny mitää ku oon nii lyhyt! Menin Jessican ja Jasonin kaa alunperin, mut päädyin bailaan yksin kun Jasonilla oli sen kämppis jonka kanssa katos johkin ja Jessica halus mieluummin jäädä taakse ku mä kiemurtelin eteen. Tuli huutolaulettua ihan kiitettävän paljon ja vieläki on ääni maassa, vaikka tää oli perjantaina ja nyt on maanantai :D Pois päästiin vasta puolen yön jälkeen ja Jasonin kämpälle vasta yheltä. Jason ja Jessica meni takas kotii ja mä jäin Jasonin kämppiksen kaa nukkuu.




Macklemoreeeee

 Lauantaina oli suunnitelmissa maailman suurin vesiliukumäki! Järjestäjänä toimi LMA (Live More Awesome), joka keräs tällä rahaa masennuksen hoitoon. Menin Oscarin (Ruotsi), Lexin ja Douglasin kaa ja Oscarin host-äiti Monica kyyditti meitä. Lex on Oscarin kaveri, ja Douglas host-veli. Tää vesiliukumäki oli siis vaan mäkeen kaivettu ura, johon oli heitetty muovit päälle ja vettä valutettiin päälle, nopee viritelmä ennätyksen rikkomiseks. Mutaliukumäki se enemmänki oli :D


Ollaan vielä niin viattomia ja tietämättömiä tulevasta. Lex, Oscar, Douglas ja mä
 En heti uskaltanu mennä isoimpaan, ni kävin pienemmät normi vesiliukumäet eka läpi ku pojat kävi jo kokeileen isoimman, muttei niillä kuulemma vauhti riittäny loppuun asti. Uskaltauduin sit lopulta menee jonottaa isoimpaa Oscarin ja Douglasin kaa ja samalla porukkaa lappas paikalle nii paljo et jono meni meijän takana tosi pitkäks, ja päätettii et tää on vika kerta täs mäessä ku ei jaksa jonottaa enempää. Meille annettii pyllyjen alle pienet uimarenkaat antaan enemmä vauhtia ja niistä piti pitää kii. Oscar meni eka, sit menin mää. No jossain kohtaa tuli hyppy ja mun uimarengas jäi taakse, mun vasen käsi löi pohjaa vasten ja lens siitä kovaa reunaa päi. Sain itteni pysäytettyä ku ei ollu enää rengasta ni menin aika hitaasti, olin kyl ihan mudassa enkä nähny mitää :D Nousin pois kesken just sopivasti ensiaputeltan eteen! Valitin et löin mun käden ja ne laitto jotai kylmäsprayta, kokeili sitä ja kääri siteesee. Käski menee terveyskeskuksee röntgeniin, mut ei kuulemma luultavasti oo murtunu. Sain mukavasti kipulääkkeitä vielä päälle.


Siinä se on. Toi vasemmanpuoleinen ylhäällä siis jatkuu vasemmalle alas.

Douglas
Kaikki mäet


 Pyörittii viel vähä aikaa siel ja soiteltii Monicaa hakeen. Ku saatii kyyti mäeltä tielle, siellä odotti porukkaa et sais kyydin mäelle, oli siis just vasta tullu. Oscar keksi et hei nyt Jassu itket. Hypättiin ulos sen porukan etee ja Oscar kysyy huolissaan Jasmin are you alright? mä vastaan itkusena kiljuen Noo it hurts so bad!! sit Oscar tulee lohduttaa ja kävellää pois. Vähän se porukka katto kauhuissaa ku olin ihan likanen ja käsi siteessä itken just mäen jälkee mihi ne on vasta menossa :D Meillä oli hauskaa.

 Nojoo tästä alko pitkä päivä terveyskeskuksessa ja lopulta sairaalassa. Mut mulla oli koko päivän ihan sairaan hauskaa! Heitettii nii paljon läppää mun mutasuudesta ja käden rikkomisesta. Terveyskeskuksessa heti eka sanottii et murtunuhan toi on, pestiin käsi, otettiin röntgenit, todettiin et luut pitää laittaa takas paikoillee sairaalassa ja mut lähetettii sinne. Pojat läks kotii täs vaihees ja mä jäin vaa Monican kaa. Ootettiin sit 4h sairaalassa et voin antaa mun käden jollekki joka vaan brutaalisti siirtää mun väärään suuntaan sojottavan luun oikeeseen kohtaan. Eivaa meillä oli oikeesti tosi kivaa. Ei mua oikee ees sattunu missää vaiheessa, enemmän mua sattu kurkkuun perjantain keikalla kiljumisesta ja ku en saanu juoda tai syödä mitää ennen ku luut oli korjattu.


Oli hauskaa. Mua ei siis oikeesti satu älkää huoliko tää on näytelty kuva!
Mun kaunis käsi, löin sen tosta kohtaa missä on mustelma ja vähän turvotusta, mursin ranteesta mistä se on keltanen.
Hymyilytti koko ajan. Kattokaa kui likanen oon!

 Mulle laitettii kaiken maailman piuhoja ja sit kiristysside vasempaa kätee lopettaa verenkierto ja turruttaan kättä. Sit siihen käteen tungettiin ihan sikana puudutusainetta nii et koko käsi meni valkoseks, ootettii pari minuuttia ja action. Mä laitoin musiikkia korville ja katoin poispäin ku kaks lääkäriä veti mun kättä eri suuntiin ja naksutteli mun luita. Niitten piti vetää viel tosi kovaa, niil oli toistensa polvet yhessä ja nojas vastakkaisiin suuntiin, aika hurjaa, sattu vähäsen vaikka oliki koko käsi puuduksissa. Sitten vaan kipsiin ja ootettii vielä 5min et sormet varmasti kuolee verenpuutteeseen ja sit vasta sain kiristyssiteen pois :D Ja vielä venaillaan jotain sit vihdoin RUOKAA. Pääsin klo 10 pois sairaalasta ja viimeks olin syöny lounaan 11 aikaan. Kelpas. Suihkuki oli tosi jees vihdoinki 11 aikaa, muta oli vaa vähä vaikee pestä pois nii pitkän ajan jälkee.





 Sunnuntaina oli suuntana Dargaville, ja munhan suunnitelmia ei mikään murtunu käsi estä! Olin Haydenin kaa, jonka olin tavannu aikasemmin kun kävin Dargavillessa. Oli tosi kivaa, istuttii puistossa ja myöhemmin rannalla kiivettiin jollekki kalliolle Jasonin (mun host-veli) ja sen kaverin Charin kanssa. Pelattii myös peli bilistä, mä ja Hayden voitettii vaik mul on vaa yks käsi! Mä viel sain kolme vikaa palloo pusseihi, eli oikeestaa MÄ VOITIN! Ahahaha, Jason ei ottanu kovin hyvin häviöönsä rammalle.


Hayden :)
Char ja Jason


Oli siis ihan paras viikonloppu ja siks tuli niin pitkä postauski :) Nyt muistona on käsi rikki ja ääni vieläki rikki perjantailta. No pain, no gain.

3 kommenttia:

  1. The idea of Rotary is less pain and more gain....

    VastaaPoista
  2. Sanni Soukkio tykkää tästä!

    VastaaPoista
  3. hyi mä oisin seonnu jos joku ois väännelly mun luita uuteen uskoon. Olet yksi urhea rastapää!

    t. Alisa

    VastaaPoista