21. marraskuuta 2012

Täysi-ikäisyys saavutettu!!

Anteeksi laiskuuteni blogini osalta. Oon lomalla tehny paljon kaikkee. Olis mulla aikaa kyl ollu kirjottaaki, eli huono tekosyy, mut oon tosiaan ollu laiskalla päällä :D

 Viime viikon alussa harjottelin surffausta koulun järjestämänä. Paikalliset koulut järjestää tekemistä aina vaihtareille, jotka ei tee kokeita. Surffausta oli vaan maanantaina ja tiistaina, mut pelkkä maanantaiki ois kyllä riittäny. Maanantaina kaikki yritti kunnolla ja oli vielä innoissaan ja halus oppia, ja mä pääsin jopa laudalle seisoonkin, vaikkei sitä kuvaan ookkaan saatu ikuistettua, mustelma sen jälkeisestä kaatumisesta kuitenki tuntu pitkään. Tiistaina sit oli joka ikinen paikka vartalossa kipeenä eikä millään innostanu taas mennä aaltojen pyöriteltäväks. Olin sitten vedessä vaan aamun lounaaseen asti enkä jaksanu mennä takas, vaan kaks jakso koko 9 ihmisen porukasta. Silti tona aikana ehin tosi nopeesti taas tunteen laudan ja pääsin seisoonki pariin kertaan, mut sit lihakset väsy nopeesti eikä enää jaksanu keskittyä et millon piti tehä mitäki ja päädyin aika monen aallon syötäväks.

Rivissä kuivaharjoteltiin eka
Sitten veteen
Harjoteltiin seisomaannousua
Meijän posse. Porukkaa oli enimmäkseen Saksasta, sit yks Suomesta (minä!!), Ruotsista ja Japanista.
Lauta karkas aika usein, onneks oli hihna
Auts
Tiistaina oli vähän kivempi keli
Seisomaannousu vaiheittain
"näin helppoo se on", kuvassa siis opettaja, ei kukaan meistä noin komeesti onnistunu

 Huomasin, että synttärit lähestyy kun postilaatikkoon alko kolahdella kaikkee mukavaa sen kunniaks! Sain lahjoja Suomesta ja kortteja täältä, ja lahjoihin sisälty muuten lisää suklaata ja muita nameja :D Kyllä karkkia nyt riittää. Joudun varmaan tuomaan osan takasinki, yritän nyt kuitenki saada noi kaikki kurkusta alas ennen heinäkuuta... Kiitos silti kaikille muistaneille, tuli tosi mukava olo kun sieltä asti toivotettiin onnee :)

Mun synttäripöytä :)
 Sunnuntaina, kun täysi-ikäisyyden päivä koitti, menin Waiweraan hot pooleille, missä oli paljon muita piirin vaihtareita. Rotexit (ex-vaihtarit) oli sopivasti järjestäny sunnuntaille tämmösen vesipuistoiltapäivän :) Menin sit sinne ja heti ku pääsin altaalle pojat laulo mulle happy birthday niin et koko muu porukka siellä vähän tuijotti et mitä ihmettä :D Illalla kotona syötii yhessä ja ne oli hankkinu mulle tosi söpön kakun! Siinä luki suomeks hyvää syntymäpäivää päällä, tosi sulosta. Sain myös kaikilta mun perheestä lahjat, jopa Robertilta (veli), mikä oli kans tosi sulosta. Ihana perhe! Oli tosi kiva päivä vaikkei ollukkaa perinteisiä vedetään-pää-täyteen-bileitä ja baarireissua, vaikka pari viinilasillista illallisella otinki, oli jopa myös seuraavana aamuna freesi olo :D

Semmonen kakku :3
 Nyt oon pakkailemassa ens viikonloppuna tulevaa eteläsaarenmatkaa varten! Apua sinne tarvii niin paljon kaikkee ja se kestää niin kauan ja silti kauheen paljoo tavaraa ei voi ottaa! Meen perjantaina Sandralle (klubin pressalle) yöks ja sit 4am lähetää kohti Aucklandin lentokenttää, josta lähtee lento Wellingtoniin 8am. Takasin lennän Christchurchista 9.12. ja siinä välissä ehtii tapahtua vaikka mitä! Voin yrittää saada laitettua ton meijän matka-aikataulun tänne vielä ennen kun lähen, ni jos tulee ikävä niin tiätte ainaki missä meen :) Aion ottaa paljon kuvia ja siitä tulee niin siistii apuaa..! Aion myös hyppää laskuvarjolla Queenstownissa, sain just mun vanhemmat suostuteltua siihen, tai katotaan nyt jos ehtii vielä tulla pupu pöksyyn ;) Jännittää!!

Aikasemmin lupasin kuvia täältä, no tässä on spa ja sen näkymät
Ja sama illalla :)
 Tänää olin Galan kaa kaupungilla, käytiin mm. kattoon uusin Twilight!!! Sit käytiin shoppailemas, ostin kahet shortsit ja bikinien yläosan, ja mä söin sushia kenkäkaupassa kun Gala kokeili kenkiä ja sillee. Oli kiva päivä tänäänki :)

3 kommenttia:

  1. Tää on nii ihanaa ko sulla on siellä niin ihanaa!

    VastaaPoista
  2. Oon ylpee susta ton twilightin takia ja ehkä vähän ton laskuvarjohyppypäätöksenkin. Olipa pitkä sana, mut eikös toi yhteen kirjoteta.. keltainen laskuvarjohyppypäätös.. kaippa ;)

    VastaaPoista