5. marraskuuta 2012

Kuulumisia

Viime viikolla tuli ainaki syötyä paljon. Mulla oli koulussa torstaina shared morning tea vaihtareiden kaa, eli kaikki toi jotain ja kaikkee sai syödä. Sitten perjantaina oli shared lunch kaks kertaa peräkkäin, eka mun form classin kaa ja sit mun matikanluokan kaa. Eli oli nyyttikestien tyylistä ruokaa, ja huhhuh olin ihan täynnä. Mun piti kävellä kotiin perjantaina mut en sen kaiken ruuan jälkeen pystyny, ni kävelin vaan host-äidin toimistolle ja sain sit kyydin sieltä kotiin :D Täällä on myynnissä kaupoissa kokiksia, joissa on nimiä, ja joku oli tuonu form classin lounaalle pullon mis luki "Share a coke with Jasmine", korjattiin sit tilanne ja sutattiin toi lopussa oleva e punasella tussilla!

 Lauantaina oli yhen rotexin Nicolan synttärit. Teemana oli sopivasti halloween, ja mä pukeuduin sit sen mukaan mitä oli tarjolla eli menin keijuna :D Sain siis Kayn työkaverilta kassillisen halloweenasusteita lainaan ja siel oli semmonen keijuhame, mis oli jotai ötököitä, ja taikasauva sun muuta pukuun sopivaa. Laitoin sit myös valkosta puuteria ja kajalia et oisin pelottavampi, mut eroo ei paljoo ees huomannu mun valmiin kalpeuden takia ja kajali sai mut näyttään vaan vähemmän pelottavalta. Nojaa :D Olin sit söpö keiju. Bileissä oli mm kuollut Nicki Minaj, vampyyri, noitia, drag queeneja, Freddy Krueger, Ozzy Osbourne ja mielisairaalapotilas. 

synttärikakku
lakattiin mun kynnet
ihku peilikuva
Nicola aka Nicki Minaj
Gala vampyyrina
pihaki oli koristektu hienosti
söpöpjä kynttilöitä :)
 Sunnuntaina meille tuli kylään hostien lapsenlapset. Voi että, ne on sulosia! Niitä sanotaa Hazzaks ja Sebbieks, en sit oo ihan varma niiden oikeista nimistä. Ne vähän ajan jälkeen oppi sanoon munki nimen, ennen sitä olin ainaki Sue ja Yahoo ja kaikkee muuta Jassun ympäriltä. Aina ku meen niille kylään tai ne tulee meille ne ilmottaa toisillee innoissaa huutän "Jassu is here!" Aww :3 Mentii talon takana ollutta mäkee ylös ja Seb on niin pieni vielä et piti pitää sitä kädestä, mut Kayn käsi ei kelvannu, vaan se halus pitää mun kättä. Niin sulosia poikia :)

3 kommenttia: