6. kesäkuuta 2013

Huomenna ball!

Vähän jänskättää vihdoin! Mul on nyt mekko, kengät ja korut kaikki valmiina. Mietin myös valmiiks jo et miten laitan mun rastat :) Mennää myös afterballiin, eli suomeks virallisille jatkoille, joista en oo kauheesti hyvää kuullu. Ainaki Girls' Highin afterballissa viime vuonna oli kuulemma vaan puolialastomia tyttöjä ja joka seinää vasten oli porukkaa imemässä toistensa naamoja. En siis tienny yhtään mitä odottaa ku ostin lipun :D No, toivottavasti on paremmat bileet ku noi edelliset!

 Viime viikonloppuna olin Timin synttäreillä/läksiäisissä Aucklandissa (yllätys yllätys). Mulla on nyt joka viikonloppu paitsi ihan viimenen matka Aucklandiin. Yritän parhaani löytää aina jotain kyytiä, mut ei kyl silti tuu halvaks. Tim oli kutsunu kaikki me vaihtarit ja jotain sen kavereita, oli kova meno! Nyt viikonloppuna meen lauantaina kattoon ehkä vuoden tärkeintä rugbypeliä ALL BLACKS VS FRANCE!! Mukana kolme ranskalaista (Gabriel, Tim ja Iris), jotka ei osaa päättää ketä kannustais :D All Blacks on Uuden-Seelannin maajoukkue, ja voitti 2011 world cupin Ranskaa vastaan. Tää on siis eka kerta sen jälkeen ku pelataa Ranskaa vastaan, siks vuoden tärkein peli!

"Päivänsankari" keskellä, Vale (Argentina), Laurie (Belgia) ja Gabriel (Ranska)

 Oon todennu et rugby on kyl paras joukkuepeli kattoo. Sopiva vauhti, kaikki antaa parhaansa, ei suojuksia (paitsi korville), ei feikkivammoja. Miksei tätä pelata Suomessa? Tai en oo ainakaa ikinä kuullu Suomen rugbyjoukkueesta! Tai no nyt kun asian googlasin niin ilmeisesti joukkueita löytyy yks kaikista isoimmista kaupungeista + Helsingissä on 4. Jokatapauksessa. Pääsen siis näkee livenä All Blacksin hakan! Mä niin nautin nähä hakoja :D

 Matsin jälkee Agnesille yöks ja sunnuntaina se lentääki jo kotiin :( Voidaan kuitenki aika helposti viel nähä ku Ruotsi on vaa pienen lätäkön takana. Pieni suunnitelma jo vaiheillaan... ;)

 Ens viikolla keskiviikkona mulla ois viimenen esitelmä mun klubille! Tosi vaikee saada yks vuosi ja kaikki mun miljoonat kiitokset mahtuun muutamaan minuuttiin. Vaikee päättää ees et mistä mää kertoisin. En vaan haluis vielä summata koko vuotta, ohan mulla vielä aikaa. Onhan? Äh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti