13. kesäkuuta 2012

Tuliaisia!

Just kun pääsin sanomasta, ettei tartte enää mun osalta tehä mitään... Tuli siis postia taas, jossa kerrottiin, että sitä varmistusta mun hiuksista ei olla vieläkää saatu ja pitää täyttää pari lappusta koulun takia. Tarviin myös mun passista ja hyväksytystä viisumista kopiot, jotka pitäs antaa siinä samalla sille koululle. Eli en voi ees kovin nopeesti saada tätä alta pois :D

 Siinä vielä synty pieni väärinkäsitys siitä viestistä, ja me luultiin että meijän pitäs lähettää vielä kuva mun hiuksista. Sit ruvettiin jo pelkään et jos ne ei tykkääkkää ni nää pitäis leikata pois, enkä haluis ainakaa vielä eroon näistä :( Mutta onneks luettiin se viesti uusiks huolella ni huomattii ettei meijä tarttekkaa mitää kuvaa lähettää, huh :D Se rehtori on siis jo nähny mun vaihtohakemuksen, jossa on pari kuvaa musta, joissa mulla on rastat. Eli oikeestaa ei pitäis olla mitään ongelmaa, mut halusin vaa tarkistaa sen jälkee ku luin sieltä nettisivulta "NO extreme hairstyles".

 Kävin eilen ostaan tuliaiset perheille! Ostan vielä lisää mut ainakin suurin osa on jo ostettu. Annan jokaselle perheelle ainakin muumimukin, finlaysonin muumityynyliinan, muumikeittiöpyyhkeen, marimekon unikkokukkaron, englanninkielisen suomen perinneruokakeittokirjan ja sit jotain mitä voi ostaa smarketista eli varmaa fazerin sinisen :) Ostin myös jotain mitä tarviin siellä, eli sadetakin ja kengät, joissa ei oo pohja rikki. Mun omissa kun on kaikissa pohja rikki paitsi lenkkareissa. Siellä kuulemma sataa talvella paljon ja pressa kehotti kans hankkiin sadetta kestävän takin.

 Mulla on melkeen jo toinen perhe, jee! Nekin asuu maalla, ja niillä on kaks poikaa ja tytär, joka on 15. Suunnilleen samanikänen host-sisko on aika kiva juttu :) Sitä en tiä kuinka vanhoja ne pojat on. Toivottavasti sit neljännessäki perheessä on joku kiva veli tai sisko mulle. Sitä neljättä perhettä ei olla vielä varmistettu, ku siihen on vielä kuitenki aikaa aika kauan.

 Lähetin Moniquelle (eka host-äiti) elämäni pisimmän sähköpostin. Se sano edellisessä viestissään ettei ne Georgen kanssa tiedä Suomesta mitään ja mun pitää kertoo niille. Kerroin sitten vähän perusjuttuja, kuten saunasta, kesämökeistä, makkarasta (myös mustasta), mämmistä, salmiakista, jne. Kerroin samalla millon mun lento saapuu sinne ja etten oo pakannu viel yhtää :D Ne kuulemma harjotuspakkas Jessicaa varten ennenku ne pakkas oikeesti. Mulla kun on vielä kamat purkamatta Päivölästä... Ei oo ollu aikaa! Pitäis kyllä varata itelle joku siivouspäivä.
Mun toinen sänky näyttää tällä hetkellä tältä, ehheh:

1 kommentti: