4. kesäkuuta 2012

Neiti ylioppilas!


 Valmistuin tossa viikonloppuna tosiaan ylioppilaaks. Paljon tuli juhlittua ja oli kivaa, kiitoksia kaikille onnittelijoille! Sain lahjaks mm. Uuden-Seelannin selvyitymispaketin, joka sisältää salmiakkia, ruisleipää, Muumikamaa, matkustusstressimönjää, Fazerin suklaata, aurinkorasvaa ja kaikkee muuta kivaa.

 Vaihdonkin puolesta tehtiin paljon. Laitettiin eilen postiin mun viisumihakemukset. Eli oikeestaan kaikki viralliset asiat on vaihdon puolesta mun kannalta hoidettu. Viisumihakemus pitää vaan enää hyväksyä! Sitten tietty pitää hankkia perheille tuliaisia ja oottaa että mun rotaryjakku tulee postissa. Se on semmonen sininen jakku, mikä on kaikilla rotarien vaihto-oppilailla ja se ois tarkotus täyttää vuoden aikana pinsseillä ja muulla sälällä :)

 Oon jutellu Jessican kaa facebookissa. Vaikuttaa tosi mukavalta ja pirteeltä! Sekin kuulemma nukkuu kissansa kanssa niinku mäkin nukun meijän koiran kanssa. Eli saan nukkua sielläkin ovi auki, että kissa pääsee juomaan jne :D Se käski mun kokeilla Marmitea, se on jotai hiivauutelevitettä. Varmaa sama ku salmiakki meille, kukaa muu ei siitä tykkää, ainaki kuulostaa siltä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti