31. toukokuuta 2012

En oo ikinä ennen tykänny sähköpostista näin paljoo :)

Taas lisää sähköpostia!! Ilon päivä!

 Niillä oli Whangareissa tänää iltapäivällä rotarykokous liittyen muhun (hoo, musta puhutaan). Ne päätti lopulliset perheet jne järjestelyt. Päätettiin siis, että se perhe, minne mun piti mennä aluks vaan totuttautumaan (nimeltään Swanepoel), onkin mun ensimmäinen host-perhe! Ne hostaa mua siis kahdesti: heti ja tammikuun lopusta lähtien. Asun sen ekan hostausajan siellä sen argentiinalaisen tytön kaa, kiva etten joudu oleen yksin. Se äiti vaikuttaa niin mukavalta! Se esimerkiks sano mun hämähäkkikammosta et se tulee sit mun kaa kiljuun tuolien päälle ja huutaan Georgee (isää) apuun :D Niillä ei kuulemma oo kauheesti hämähäkkejä siellä, paitsi Swanepoeleilla normaalia enemmän koska ne asuu maalla. Mut yleisempi ällötys siellä on semmonen kun Giant Weta, joka näyttää vähän heinäsirkalta mut on 10cm pitkä ja se on maailman painavin ötökkä, hyi. Mut onneks niitä ei kuulemma sisällä oo juuri ikinä...


 Oon niin innoissani siitä talosta! Se niiden tyttären huone, jonka saan luultavasti ekan hostauksen ajaks kuulostaa niin ihanalta. Siellä on parisänky, vaatehuone, teen lounge (ilmeisesti tavallaa oma olkkari) ja oma kylppäri. Mulla ei kyl oo paljoo vaatteita mut silti vaatehuone kuulostaa niin ihanalta :D Siinä on lähellä joku karjatila, eli pysyn aika samoissa maisemissa kun Päivölässä... Ja lanta varmaa haisee sielläki :D Ah, mulle tulee varmaa siitä kotoisa fiilis.

 Mun hiukset on vieläkin pieni kysymysmerkki. Pressa tarkistaa vielä tän asian koululta, et kai mä nyt varmasti voin mennä tämmösenä pelättinä sinne. Se rehtori on kyl nähny mun hakemuksen, missä on kuva musta mut ihan kiva tarkistaa, ettei sit tuu mitään yllätyksiä.

 Yks perheistä asuu vielä kauempana keskustasta, mut ne asuu rannalla! Voi ihanaa, oon niillä vielä kesäaikaa luultavasti. Helppo mennä uimaa, ku ite kaupunki on kans aika kaukana rannasta. Toijalassa ku pääsee vaa polkemalla helposti sen 5km, siellä taas on Google mapsin mukaan 30km keskustasta rantaan...

 Multa kyseltiin myös päivämäärää, millon saavun sinne. Hassua, et ne ei tiedä kun mulle on jo ostettu lennot ja kaikki on kunnossa. No, ihan helpostihan mä sen kerron, et millon tuun :)

Ps. Huomenna saan lakin päähän ja todistuksen käteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti