25. toukokuuta 2012

Ensimmäinen yhteydenotto!!

Tää tulee nyt tyhmästi heti perään, MUTTA

Sain tänää ekan sähköpostin Uudesta-Seelannista! Jee! Se oli mun host-klubin presidentiltä, ja se kerto millaseen paikkaan oon menossa.

 Kaupungin nimi on Whangarei (wikipediast löytyy ääntämisohjeet, mut en kyl tajunnu sitä). Meen tyttökouluu nimeltä Whangarei Girls' High School, vähä jänskättää ku on pelkkiä tyttöjä... Vaihan siis poikakoulusta tyttökouluun, ehheh (mun koulussa on tällä hetkellä 9 tyttöö 45 opisekelijasta, joka on harvinaisen paljon). Whangareissa on 50 000 asukasta, ja siellä on lammas- ja nautafarmeja, eli varmaan aika laaja alue, ainaki reilusti isompi ku Toijala! Katoin wikipediasta et siel vaihtelee lämpötilat vuosittai suunnillee 7 ja 24 celsiusasteen välillä, kuulostaa tosi kivalta! Siellä myös sataa aika paljon, mut onneks tykkään sateest. On presidentin mukaan myös kuuluisa turistikohde kesäsin, eli luulis olevan aika hieno paikka.

 Tää alkaa tuntuu jo aika todelta... Kohta saan myös sähköpostia yheltä tulevalta host-isältä, jolle meen asuun tammikuussa, kun sen oma tyttö tulee vaihdosta! En osaa vastata mitään noille, ainoo asia mikä tulee mielee on "I'm so excited!!! I can't wait!" :D

fowierytfwioegrkjesdnogryneiofgewrgthetroijdfslkbvletsgioews <---- pieni purkaus mun tunteista

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Toi oli kans mun ekavaikutelma, mut pitää kattoo mite menee... Ei saa tuomita viel :D

      Poista