25. toukokuuta 2012

Tää on teille

Kirjottelen tänne sitten tapahtumia ja tuntemuksia mun reissusta toiselle puolelle maailmaa. Kirjotan tän nimenomaan teille suomalaisille, siks tää murre mun kirjotuksissa. Eli tervetuloa vaa lukemaa, toivottavasti mulla on aikaa ja jaksamusta ylläpitää tätä :D

 Oon siis lähössä heinäkuun 17. päivä. Ensin meen Singaporeen muutamaks päiväks leirille, siellä ilmeisesti opetellaan tapoja ja kulttuuria. Sieltä sitten joskus viikonloppuna lennän Uuteen-Seelantiin, jossa asun sen tulevan vuoden.

 Uuteen-Seelantiin on tosiaan Suomen Rotarysta vaan tasan yks paikka, ja se annettiin mulle :) Syitä voi olla monia, kuten se, että oon asunu jo kaks vuotta pois kotoo sisäoppilaitoksessa, eli oon itsenäinen ja luultavammin en jänistä. Tosiaan, jos on vaan yks paikka, niin mun pitää antaa itestäni hyvä kuva siellä. Jos ne saa huonon kuvan musta, ne saa huonon kuvan Suomesta, eli ei välttämättä olis enää yhtään paikkaa Suomesta sinne.

 Tän koko homman järjestely alko jo noin vuos sitten, eli tälläseen ei voi lähtee noin vaa hetken mielijohteesta. Ite olin päättäny jo joskus 10-vuotiaana, et haluun ehdottomasti vaihtoon, ja joskus yläasteen alussa kai päätin et haluun nimenomaa Uuteen-Seelantiin. Se paikka on ollu mun unelma jo niin pitkään, ja nyt vihdoin se toteutuu! Kaikki mun läheiset on siis tienny lähöstä lähemmäs 10 vuotta, mut ei se tästä silti sen helpompaa tee, vaikka vois uskoo. Yhtäkkiähän se lähtö tulee vaikka sitä melkee 8 vuotta on tässä odoteltu.

 Nyt mä vaa odottelen, että saan lakin päähän tossa ens perjantaina ja sit voi kesäillä kunnes tulee lähtö :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti