29. toukokuuta 2012

Säätöä

Mä tein hienon taustakuvan, joka sopis hyvin tähän blogiin mut Blogger ei tykkää siitä... .png on liian iso, ja .jpg kuvittelee olevansa 5x10 px kokonen, vaikka se on 1600x2261 px. Turhauttavaa...

Mulla on kyllä paljon taiteellisia lahjoja. Eiks ookki hieno? Kallen vasen jalka vähän kuoli muokkauksessa, mut ehkä se selviää...

Sain muuten taas uuden sähköpostin, tällä kertaa mun "settling in"-perheeltä ja toiselta host-perheeltä. Oli kiva ku se posti oli tavallaan vastaus mun kirjottamaan kirjeeseen, missä esittelen itteni, jonka kirjotin joskus viime syksynä. Niillä on kaks saksanpaimenkoiraa ja yks burmankissa :3 Meen siis niille asuun ekaks viikoks kunhan pääsen Uuteen-Seelantiin ja toisen kerran kolmeks kuukaudeks vuodenvaihteen aikoihin. Se on just se perhe mistä puhuin tossa aikasemminkin, niiltä on tytär Jessica nyt vaihto-oppilaana Belgiassa ja tulee takas tammikuussa. Niillä on myös 21-vuotias poika, joka opiskelee yliopistossa, ja käy kotona aina välillä. Niiden talo on tosi iso, ja saan jopa oman kylppärin. Toisaalta, se on ihan korvessa 12km päässä keskustasta, mut enköhän mä pärjää :D Ja sain varmistuksen et käytän koulupukua, jes! Voin ostaa sen jostain kirppikseltä kuulemma. Mietin vaan et heti siitä ku tuun seuraavana päivänä on koulua, et pitääks mun heti sillon sunnuntaina käydä ostaan se puku? Varmaankin.

Tein pienen facebookstalkkauksen ja sain selville et Maisa on Jessican kaveri! Pieni maailma...

2 kommenttia:

  1. Hieno kuva ja kauhee toi "kello" tuolla ylhäällä!! ää en kestä :D

    VastaaPoista