21. kesäkuuta 2012

Rastat OK

Vihdoinkin sain varmistuksen, et rastat on okei. Voin siis lopettaa niiden puolesta huolehtimisen :D

 Monique varmaan pitää mua nudistina, kun sanoin sille et suomalaiset on saunassa alasti. Kun se kerto mulle,  et niil on sauna ja pitää käyttää uikkareita, vastasin ettei uikkarit haittaa kunhan saan saunoa sillon tällön. Sitten tulee vastaus ettei mun tarttekkaa pitää uikkareita, kunha en oo alasti julkisesti. Se myös ehdotti mulle Whangarein nudistirantaa, vaikkei ne ite käy siellä! :D Se tais vähän ymmärtää väärin ton ettei mua haittaa uikkarit, kai se luuli et loukkaannuin kun en saa olla alasti tai jotain :D No en tiedä, onhan emaililla kommunikointi kuitenki vähän arvailua, varsinki ku mun äidinkieli ei oo englanti.

 Sain selville et mun pitäs vielä hankkia viimesin kurssitodistus englanniks, eli oikeestaa mun päättötodistus. Ihan kiva tälleen juhannuksen alla... Laitoin sit kansliaan viestiä, ja ilmeisesti siellä vielä oli joku, ja se laitto sen postissa tuleen. Oisinhan mä sen voinu sieltä hakeekki, mut miten vaan, kunhan saan sen.

 Tuli tietoo kaikenlaisista reissuista mitä järjestetään vuoden aikana ja mun pitäis päättää "kirjotusten" ja surffaus+sukellusreissun välillä... Ois kyl niin siistii osaa surffaa. Rotary järjestää South Island tourin, jossa ei muuta tehäkkää ku liikuta. Ensin mennää kajakilla paikasta toisee ja sit kävellää 12kg rinkka selässä ja sit pyöräillää, muutaman kerran saadaan bussikyyti. Ja vasta yheksäntenä päivänä mainostetaan, et saa lämpimän suihkun. Todellakin haluun tolle reissulle, siel on mahollisuus myös benji- ja laskuvarjohypätä. En varmaa pysty kumpaakaa korkeenpaikankammoni takia, mut ois silti niin kiva kokee laskuvarjohyppy! Koko reissu kestää 16 päivää, ja sinä aikana nähään tyyliin koko eteläsaari. Nähään myös pingviinejä!

2 kommenttia:

  1. kyllähän se liikkuminen tekee sulle vaan hyvää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhän mä siitä mitään pahaakaan sanonu :D Mun mielest varsinkin kajakilla liikkuminen vois olla vaan tosi hauskaa!

      Poista