9. syyskuuta 2012

Oli sittenki kiireinen viikonloppu

Heräsin lauantaina iha itekseni seittemältä! Mitä ihmettä?! En kyl noussu heti, jäin makoilee ja torkkumaa yheksää asti ja sit vasta nousin. Rob ja Sheridan tuli hakee mua ja Galaa sinne rugbypeliin yhentoista aikaan ja käytii samal hakee Sheridanin poika kotoo, elin näin mun mahollisen tulevan kodin! Ulkoopäi vaa kylläki :D Mut ainaki kiva ku se on kaupungilla, ei oo 10km matkaa joka paikkaan. Ei sillä ettenkö tykkäis asua täällä, mut maalla ja kaupungilla asumisessa on omat puolensa molemmilla.

 Rugbysta en tajunnu paljon mitään, paitsi että se joukkue jota kannustettiin hävis :( Mulle kyl selitettiin sääntöjä siinä samalla ku pojat pelas, et kyl mä varmaan ne opin tässä pikkuhiljaa. Melkeen koko pelin ajan istuttiin pihalla nurmella kauheessa tuulessa kunnes lopuks rupes sataan ja mentiin sisälle. Sieltä ei nähny peliä mut ainaki oli lämmin ja saatii kokista :D


Pallosta tapeltiin koko ajan


Oli kyl aika hieno ku pallo meni rajan yli ja heitettin takas, niin pari joukkueesta nostettiin tälleen aina ilmaan ottaan se pallo kiinni :)
 Sit lähettii pelin jälkee syömää fish n' chipsei. Ekaa kertaa mulle! Oli ihan hirveen rasvasta, eli ei kyl voinu paljoo syödä :D Ei muutenkaa sitä isoo kasaa jaksettu syödä ees viiden hengen voimin. Maistoin samalla kinaa, sellasta mustan piikikkään merenelävän lihaa, ei ollu hyvää :D Maistu ihan vaan merivedelle, eli oli ihan hirveen suolasta, myös se koostumus oli jotenkin tosi etova, semmonen tosi pehmee vähän hyytelömäinen. Maoreille yllättäen merenelävät on tosi perinteistä ruokaa, mut suurin osa siitä ei oo kalaa niinku vois luulla. Sheridan sano et jos tykkään vaan kalasta ni en tuu paljoo syömään jos ja kun meen niiden kaa pohjoseen, apuva :D Mut kaikkee oon valmis kokeileen ja maistaan joten enköhän mä selviä...

Kinaa purkissa
Ehjä kina
Fish n' chips
 Sheridan, Rob ja Sheridanin poika (nimestä en oo varma, Dennis? Dallas? :D) jäi viel teelle meille samalla ku toi meijät takas kotiin. Lopulta tähän hässäkkään meniki koko päivä, pääsin lataan kuvia koneelle vasta kuuden aikoihin. Oli tosi kivaa! Oli tosi mukavaa porukkaa :)

 Tänään taas nukuin pitkään, puol 12 asti, eli ihan normaalisti sunnuntaina. Heräsin siihen ku TC (kissa) mourus oven takana, yritin eka vaa kääntää kylkee mut TC ei luovuttanu joten mä luovutin :D Oon säätäny kaikkee mun kuvien ja ens viikon Auckland-reissua varten koko päivän. Katottiin myös vanhoja kotivideoita DVDltä jonka George sai synttärilahjas Moniquen isäpuolelta. Oli hauskaa nähä näiden poika ihan pikkusena kylvyssä ja jouluna huutamassa "I'm drinking chanpagne! Guess who's drinking chanpagne?! I'm drinking chanpagne!!" :D Tosiaan Jason on nyt 198cm pitkä, yliopistossa Aucklandissa, asuu omillaan ja kengänkokokin on 48 (ps. tosi tärkee)! Kun me laitetaan kädet vastakkain mun sormenpäät yltää just sen sormien ekoihin niveliin :D
TC ♥
 Ens viikonloppuna sit bussilla (maksoin pelkistä reissuista $50 D:) Aucklandiin hengaan muiden vaihtareiden kaa! Can't wait!

2 kommenttia:

  1. Hui saakeli toi käden ja jalan koko!!! Mieti mun ja sen jalat vierekkäin... Ja huomaan kyllä et oon ainoo joka kommentoi näitä sun postauksia, mut en aio lopettaa ;)

    VastaaPoista
  2. toi Jasonhan on melkeen mun mittanen! oon vaan vähä pidempi.. :P ja hyi hitto toi kina näyttää ällöltä D; (ja luin eka et Kiinaa purkissa, vähän mietein et mitähän sä nyt oot oikee syöny :D)

    VastaaPoista