19. tammikuuta 2013

Up north

Mentiin naisten kesken pohjoseen Opononiin pariks yöks. Naisten kesken meinaan et mukana oli mä, Clair, Anna, Silvia ja Laura. Clair ja Anna on mun perheessä ja Silvia ja Laura on jotain näiden kavereita :)

 Sinne ei ajanu ku jonku reilu 2 tuntii Whangareista, ja pysähdyttiin matkalla Waiariki hot poolseilla. Oli tosi karun näkönen mesta, mut opiskelija pääsi 2 dollarilla sisään ja altaat oli tosi mukavia joten en valita! Tavattiin myös porukkaa Alankomaista ja Ruotsista, vaikka siellä oli meijän lisäks vaan tyyliin 10 ihmistä.


Dodgy eh?
Anna ja Laura

 Sit kun päästiin perille käytiin jossain palapelipaikassa. Se oli vaan semmonen pikkuputiikki tien päässä. Sitä piti joku vanha iso mies, joka ei hakenu voittoo sillä vaan pelkästää elantoo. Tosi symppis tyyppi. Siellä oli kaikkia aivopähkinöitä ja muuten vaan siistejä tavaroita. Pihalla sillä oli labyrintti, jonka läpi piti mennä ja kerätä kirjaimia matkalla ja sit koota niistä kirjaimista lause. Siinä lauseessa ei ainakaa mulle ollu mitää järkee kyl :D Sil oli myös riikinkukko ja kanoja pyörimässä siinä pihalla. Se oli vaan tosi upee pieni ja söpö paikka minne menisin kyl uusiks ihan vaan kattoo miten se on muuttunu.




 Seuraavana päivänä enimmäkseen vaan rentoiltiin ja nautittiin lomasta, ei oikeen tehty mitään. Mentii kyl Annan ja Lauran kaa laskeen mäkee (ihanku talvella!!) hiekkadyyneille. Ei laskettu ku parii kertaa ku kyllästyttii nousee se mäki ylös ja jäätii alas vaan ottaan aurinkoo :D Ei me sit muuta tehtykkää enää loppupäivänä ku maattu auringossa. Anna paloki aika pahasti jaloista ku se ei laittanu aurinkorasvaa jalkoihi :s Mä oon tosi ylpee itestäni ku en palanu ja sain vaan kivan värin :)

West coast

Laura ja Anna

Löysin jonkun ötökän vanhan nahan
Otettiin vähä väriä
Laura
Anna

Opononi
Takana näkyy noi hiekkadyynit mitä laskettiin :)
Näkymä meijän hotellimökkisysteemistä
 Nyt mulla ois muutto tiedossa keskiviikkona takas Swanepoeleille, sitä ennen pitäis antaa viel tuliaiset tälle perheelle. En oo tehny sitä vieläkään, ku oon oottanu täydellistä iltaa et ois koko perhe ja ihan van perhe kotona. Mä nyt toivon et huomenna ois kaikki kotona. Sitten viikon päästä tiistaina alkaa koulun leiri, ja siitä viikon päästä ite koulu. Mä kyl mielelläni jatkaisin vielä kesää, en oo viel ehtiny kyllästyyn!

 Oon nyt myös kuukauden aikana sanonu niin monet hyvästit, et en tiä miten tuun kestään heinäkuussa kun joudun sanoon sen kaikille lopuillekki ja koko maalle :( Aion todellakin tulla vielä takasin, mut sitä en tiä et millon. Kotoo lähteminen on niin paljon helpompaa kun vaihtomaasta lähteminen, koska ei oo varmuutta siitä millon näkee kaikki ihmiset taas uusiks. Mulla on nyt kaks kotia ♥

1 kommentti: