4. tammikuuta 2013

Uusi Vuosi


Uudeks vuodeks menin Aucklandiin Erinin (Kanada) host-perheen mökille kylään. Niiden mökki on saarella, joten se ei tavallaan oo Aucklandissa, mut kuitenki. Oli tosi siisti paikka ja tupa oli täynnä porukkaa uudeks vuodeks! Aattona mentii päiväks rannalle, uitiin ja maattiin auringossa. Tän rannan vieressä oli vähän pienempi nudistiranta, jonne mä kovasti halusin mennä :D Kysyin eka Eriniä ja Sophiaa (Saksa) mukaan, mut ne oli liian ujoja. Sit mietin et kysyn Agnesia sit kun sekin tulee, koska se on Ruotsista joten ei välttis oo niin ujo nakuileen. Sain sen sit suotutettua tuleen mun kaa, mut lopulta mentiin sinne kaikki!

Auckland hienosti bussista kuvattuna
 Se ranta oli vähän pettymys ku puolet porukasta piti niiden uikkarit päällä (miks meet nudistirannalle jos aiot pitää uikkarit päällä?). Kuitenki saatiin lopulta mun ja Agnesin alotteesta myös ujommat meijän porukasta ottaan yläosan pois ja alaosanki ihan lopuks! Suunniteltiin vielä, et kun Uuden-Seelannin auringossa iho palaa noin 10 minuutissa, niin otettiin alaosat pois vaan vikaks 10 minuutiks ettei peput pala :D Tän jälkeen kun mentiin takas mökille kaikki oli tosi väsyneitä, täällä aurinko on vaan niin voimakas et se vie kaiken energian jos siinä viettää liikaa aikaa, vaikka kaikilla oliki paljon aurinkorasvaa. Kaikki oli lopulta ilosia nudistirantakokemuksestaan, ja kiitti mua mun loistavasta ideasta. Oon paras.

 Levättiin ja mentii takas yhelle toiselle rannalle nopeesti ennen illallista. Oltiin ostettu keskenämme sipsejä, karkkia ja jäätelöö illaks, mut tää perhe syötti meijät niin täyteen ettei sit lopulta syöty omista eväistä paljon yhtään :D Siellä oli kylässä myös kolme pientä poikaa ja yks tyttö, joiden kanssa leikittiin piilosta pihalla pimeessä taskulamppujen kanssa, oli kivaa! Sit kuultiin et naapurissa on joku entinen All Black, ja lapset meni ihan innoissaan koputtaan ovelle ja ottaan nimmareita rugbypalloihinsa ja paitoihinsa, ja me mentii mukaan ottaan kuva yhessä :D Hävettää kyl etten muista ees tän tyypin nimee, mut no jaa tapasin silti julkkiksen!

Sophia ja Erin
Ainut ees jotenki onnistunu kuva ilotulitteista, niitä ei kauheesti ollu täällä :(
Löysin tän kuvan mun kamerasta, joku ilmeisesti vähän lainannu?
Tämä myös oli yksi löytö
Duckface. Agnes, mä, Erin ja Sophia

Keskiyön jälkee jäätii pihalle Agnesin kaa leikkiin kameroilla

Agnes :D


 Ens viikon tiistaina meen mukaan lentokentälle hakeen Euroopan vaihtareita takas kotiin. Mun nykysen perheen tytär, Anna, tulee takas Sveitsistä yhessä kaikkien muiden kanssa. Siellä on myös Jessica, mun ekan perheen tytär, joka tulee takas Belgiasta ja Jeremy, joka tulee Suomesta! Ketään ei oo täältä täks vuodeks tulossa sen tilalle Suomeen, harmi kyllä. Haluisin opettaa jollekin suomee ja tavata jonkun joka ois innoissaan Suomesta! :D Melkeen kaikilla muilla vaihtareilla on joku, joka on menossa niiden maahan, mut mulla ei. Toivottavasti joku hakee paikkaa ens vuodelle, ni pääsen tapaan sen sit valintaviikonlopulla toukokuussa.

 Porukkaa tulee, ja porukkaa menee. Meen viikonlopuks Macarenan (Chile) läkisäisiin, sillä on lento takas 8.1. Toivottavasti pääsen näkeen vielä myös Gabrielia (Brasilia), jolla on lento takas 30.1. Gabriel oli eka vaihari kenet näin, se tuli mua vastaan lentokentälle Aucklandissa, se on myös meijän piirin vaihtarien leader ja luovuttaa paikkansa mulle lähettyään. Joten mun pitää yrittää parhaani mukaan päästä Aucklandiin lentokentälle kun Etelä-Amerikasta alkaa lappaan porukkaa noiden tilalle! Tiän et Chilestä tulee poika helmikuussa, mut sen lentopäivämäärää ei oo viel vahvistettu, ni en tiä voinko mennä vastaan ku sillon on jo kouluaki. Ja aika jännää mennä sitä vastaan ku se ei kuulemma osaa sanaakaa englantia, ja mä en osaa sanaakaa espanjaa! (okei osaan sanoo olen matto, kiitti isä) En myöskää usko et sillä sujuu ruotsi tai suomi joten tulee jännä keskustelu.

Tulipa tästä pitkä... No saatte taas luultavasti ootella seuraavaa tekstiä ettei varmaan haittaa :)

1 kommentti:

  1. snip- "ja mä en osaa sanaakaa espanjaa! (okei osaan sanoo olen matto, kiitti isä)" -snip
    => eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan, osaathan sinä sanoa myös että olen sohva!

    VastaaPoista