3. heinäkuuta 2012

...apua

Enää kaks viikkoo jäljellä... Jännittää ihan sikana.

 Järjestän itelleni läksiäiset vikalle viikonlopulle Suomessa. Aattelin et sinne sais tulla kaikki ketkä haluaa, semmoset avoimet juhlat. Mun pitäis myös tässä pian harjotuspakata, et saan matkalaukun painon sit oikeeks. Tarviin siihen vaan mun isän apua, ja se matkustelee paljon ni pitää sopia sen kaa joku sille sopiva aika pakkailla.

 Nyt alkaa lähtö olla jo niin lähellä et tekis vähän mieli jänistää, mutta en! Enemmän mä haluun lähtee ku jänistää, mut mun sisällä on semmonen pieni Jasmin joka haluis jäädä Suomeen :D En kyllä anna sille valtaa.

Oon innoissani, peloissani, surullinen, ilonen ja ikävöin kaikkia samaan aikaan.

4 kommenttia:

  1. Toi aika tuolla yläkulmassa on niin hirvee, ääääääääööööö tulee kyllä ikävä! Mutta sulla tulee mahtava vuosi siellä ja unohdat meijät kaikki suomi-ihmiset nopeesti :) Ja sitten vuoden ja 13 päivän päästä alkaa vuosi mikä on myös aivan supermahtava ja lupaan että me kaikki palataan sun mieleen sitäkin nopeampaa kun ollaan unohduttu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee niin ikävä! Mut toivottavasti käy noin ku sanoit :D

      Poista
  2. apua! lähet 13 päivän, 5 tunnin, 41 minuutin ja 12 sekunnin päästä D; kene kans mä sit grillailen :o ehkä mä selviin..kunha lupaat pitää ihan sikasuperhyperyybermahtavan vuode!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lupaan! Ainaki yritän parhaani mukaan. Voidaan grillata sit ens kesänä vaikka :)

      Poista