23. heinäkuuta 2012

Perillä

Mä ja mun host-äiti Monique Whangarein lentokentällä :)

Eilen saavuin Uuteen-Seelantiin Aucklandiin ja jatkoin siitä tunnin päästä lentokoneella viel Whangareihin. Kun näin sillä ekalla lennolla Uuden-Seelannin maankamaran ekaa kertaa ei siinä voinu ku hymyillä ja itkee. Sillon iski et ihan oikeesti pääsen sinne mihin oon unelmoinu pääseväni niin pitkän aikaa. Olin sit lentokentällä paikallisen rotaryklubin jäsenen Bobin, ja hänen poikansa ja vaihto-oppilaan kanssa. Juotiin siinä L&P:t ja juteltii ennen mun jatkolentoo Whangareihin.

 Se lento Whangareihin kesti alle tunnin ja se kone oli jotain aivan uskomatonta mun silmille. Siellä oli 20 paikkaa matkustajille! Molemmilla puolilla käytävää aina yks paikka ja käytävällä ei melkee mahtunu ees kulkee. En mahtunu istuun kunnolla mun matkatavaroiden kanssa, joten piti pitää toista jalkaa käytävällä ja toista jonkun ilmastointijutun päällä :D Olin ihan tajuttoman väsyny, en nukkunu Singapore-Auckland lennolla ku jonku 3 tuntii, vaikka aikaa oli 9 tuntii. Eli siinä pikkukoneessaki tunnin aikana onnistuin nukahtaa varmaa 3 kertaa, koska yritin pysyä hereillä.

 Pysyin sit loppujenlopuks hereillä koko päivän ja menin nukkumaa kaheksan aikaa illalla. Heräsin tänää ekaks 6 aamulla, sit viel sain nukahdettua uusiks ja nukuin melkee kahteentoista kunnes host-äidin isä tuli herättää mut et mennää puol kahen aikaa kaupungille hommaa mulle tili yms.

 Eilen olin koko päivän kauheen väsyny, ja sen kuulemma näkiki. Näin siis eilen paljon porukkaa, koska oli yhen sveitsiläisen vaihtarin läksiäiset. Mentii pizzeriaan syömää. Siin porukas oli ainaki kaikki tän vaihtarin host-perheet ja muita rotarylaisia ja jotai nuoriaki. Istuin koko ajan mun host-äidin vieressä ja juttelin niiden kaa ketkä multa jotain jakso kysellä :D Ja kaikkien mielestä näytin väsyneeltä. En suostunu ottaa mitää torkkuja, koska muuten en ois enää heränny enkä varsinkaa syöny. Olin tosiaan viimeks syöny lennolla aamupalaa sillon 8 aikaa aamulla. Ja nää pippalot alko viideltä, ja syötii vasta seittemältä. Kivat semmoset 11 tuntii syömättä, mut en kyl ees pystyny syömää ennen sitä, en ees huomannu nälkää.

 Tää mun kertomisjärjestys on nyt vähän tyhmä, mut oon just heränny joten antakaa anteeks. Kerron nyt siitä kun saavuin Whangareihin. Vastassa oli Monique (host-äiti), George (host-isä), Sandra (pressa) ja joku mies, en muista kuka se oli :D Heti otettiin kuvia ja Sandra anto kukkia :) Siitä ajettiin "kotiin" ja mentii talo läpi. Ihan just niinku oon aikasemminki kertonu. Tää talo on tosi hieno. Mun huoneessa on ikkuna, ja lasiovet terassille, eli tää on ihanan valosa. Sit tavallaan mun alueeseen kuuluu tommonen pikkuolkkari, kylppäri ja vaatehuone. En oo viel saanu kamoja purettua vaatehuoneeseen, eli se on viel aika tyhjä :D Voin ottaa myöhemmin kuvia tästä talosta ja lisäillä tänne, jos lukijoita kiinnostaa (?). Sit kävin suihkussa ja hommattiin mulle yhteys wlaniin, mikä oli pientä säätöä, mut onnistuttiin! Sit olin koneella hetken ja juttelin host-vanhempien kaa ja mentiinki jo niihin pippaloihin.

Lisäilin kuvia tohon edelliseen postaukseen, käykää sieltä kattomassa kuvat Singaporesta!

1 kommentti:

  1. Ihanaaaaaaa, mut niin outoo!! Lisää kuvia vaan talosta ja kaikesta ku ehit :)

    VastaaPoista