14. elokuuta 2012

Jännä päivä

Oon pikkuhiljaa oppinu taidon istua bussissa nukahtamatta. Tänään meinaa ekaa kertaa molemmat matkat kokonaan nukkumatta! Jes! Oon ylpee itestäni :)

 Tänään on ollu jotenki tosi levoton olo, tehny koko ajan mieli sekoilla jotai mut en kuitenkaa kehdannu kauheesti ku en tunne kuitenkaa ketää. Tuntuu oikeesti ettei kukaa sekoile (en keksi parempaa sanaa) koulussa. Kaikki vaa istuu/seisoo ihan rauhallisesti ja juttelee, enintää joku saattaa kertoo jotai jännää juttua innoissaa ja si kaikki nauraa. En osaa selittää mut tuntuu et koulussa on semmonen liian asiallinen tunnelma :( Täysin erilaista oli Päivölässä, vaikken sinne pahemmin kaipaakkaa :D

 Pääsin aikasin mantsan tunnilta pois, ah ihanaa. En oo enää kauheesti mantsan tunneilla ennen ens viikon loppuu ku niil on luokkaretki jolle mä en mee. Onneks, en meinaa tykkää mantsast ja aattelin vaihtaa sen vaikka tanssiin! :D Hyvää mantsan tunnilta ajoissa pääsyssä oli myös se, että mulla oli ihan törkee nälkä ja pääsinki siitä heti syömää eväitä. Mun eväät ei riittäny mun huutavaan nälkää joten kävin viel ostaan patongin koulun kanttiinista (en osaa kääntää paremmi). Niillä on siellä patonkeja koska ny on koulussa joku international week eli niil on ranskalaista ruokaa tarjolla :D Missä on mun karjalanpiirakat ja mustatmakkarat!??!!! Mulla on kauhee ikävä karjalanpiirakkaa :(

 White housessa oli tänää iha kauheen kokone hämähäkki! Mä en pystyny olee siel muute ku et seurasin sen jokasta liikettä, mä niin pelkäsin et se tippuu kohta mun tai jonkun muun päähän. Mun kylppärissä oli myös aamulla kolme (!!!!) hämähäkkiä, kaikki eri nurkissa, ja kaikki myrkyllisiä!! Olin ihan kauhuissani, en onneks sillon tienny et ne on myrkyllisiä ku rupesin suihkuttaa yhtä joka oli mun suihkussa. Mut siis kuulemma ne ei pysty puree ihmistä ku niiden leuat on niin pienet, ja on ne muutenki tosi pieniä. Tuntu kyl silti pahalta tappaa niitä raidilla ku ne kitu :( Hyiiiii en enää pysty menee aamulla suihkuu ilman et eka käyn joka nurkan läpi D: Onneks en oo Australias :DD

JÄTTIMÄINEN hämähäkki White housen katossa!!! Kuva vääristää, se oli oikeesti tosi iso.

 Paluubussissa pysyin hereillä koska ihailin edessä istuvan pojan hiuksia. Sillä oli ihan kunnon afro vaikka tyyppi oli ihan valkone! Teki mieli kysyy et hei saanks kokeilla sun hiuksii, mut en sit tiä miten täällä reagoidaan bussissa takana istuviin ulkomaalasiin rastapäihin jokka kysyy et "hei saanks mä koskee?;)" :D Se oli myös aika nuori poika joten oisin voinu vaikka vahingoittaa sen nuorta mieltä naamallani ja kysymyksilläni. Ku päästii lähelle kotia ni bussi yhtäkkiä hidasti ihan sikana, ja ohitti jonkun auton jossa oli iso lappu jossa luki "STOCK", en viel siinä vaihees tajunnu mitää. Ihmettelin ku se bussi ei kuitenkaa kiihdyttäny ollenkaa, ja sit huomasin et bussia ympäröi varmaa 100 lehmää. Joo asun ehkä vähän landella täällä :D Lehmät pääs sit ihmettelee mua ku astuin bussista ulos ja jäin ottaa viel pari kuvaa. Menin myös sen jälkee lähistölle kuvaileen, ku oli pitkästä aikaa niin hyvä sää et teki mieli olla pihalla :)

Lehmät bussin ympärillä :D

 Gala sai tänään paketin kotoo! Oon niin ilonen sen puolesta ja kateellinen, se sai suklaata ja vaatteita ja ruohoo (kyllä vain) ja kuvia ja kaikkee kivaa!! Maistoin sit sen ruohoteetä, jota se oli kauheesti ikävöiny :D Oisko ollu nimeltää matea. Oli oikeestaan aika hyvää, ihan kauheen näköstä kyl :D

Mate ja Gala

Matea imettii tosta metallipillistä
Lehmijä





Tästä näkyy että täällä on talvi vaikka auringon paistaessa onki varmaa 20 astetta :D
Kevät tulee!
Kannatti käydä kuvailemassa.
Ps. Lehmät rupes seuraa mua, ku kerroin Moniquelle kuinka koulussa oli hämähäkki ja kiljuin/karjuin tunnelman luomiseks ku oltii koirien kaa lenkillä :D

1 kommentti:

  1. Sun täytyy tyytyä pakettien sijaan mun hauskoihin kommentteihin sun blogiin. Mut hei mä perustin sulle blogin, joten oos ny!!!!! Ja heiii kivalta näyttää, varsinkin toi hämähäkki <3<333 olisin niin halunnu nähä sut siellä kirkumassa moniquelle ;)

    VastaaPoista