11. elokuuta 2012

MARMITE = YÖK

Maistoin äsken Marmitee josta oon täällä aikasemminki selittäny ja yöööök se oli iha kauheeta! :D Maistoin sitä jonkun leivän päällä mihin se ei kuulemma sopinu, mut en vaan voi uskoo et tommonen sopis muka yhtään mihkään, hajuki kerto jo kaiken. Monique pääs vaan nauraan mulle ja mun ilmeelle ku söin sitä leipää, söin vaan pienen palan ja senki nieleminen oli jotain niin vaikeeta. Huuhtelin sit suun sen jälkee mehulla :D Ainoo kuka siitä ees tykkää tässä perheessä on Jessica, toivottavasti se ei laita mua maistaan sitä si uusiks ku se tulee Belgiasta takasi...

 Oon muute päättäny etten enää valita yhtään tän koulun ATK:sta. Syynä se, että pidettii viime viikol pitsapäivä, eli tilattii pitsat tunnille! :D Ja sen lisäks ne oli ilmeisesti koodannu pythonia ennen ku mä tulin... Tällä hetkellä tehää testiä/koetta, mihin on varattu aikaa 6 tuntia ja mä oon tehny jo kaiken kolmessa tunnissa. Kai mun pitää viel koristella mun tekeleitä... Perjantaina oli mufty day! Eli kaikki sai pukeutuu omiin vaatteisiin jos makso dollarin. Oli kiva nähä koulu täynnä ittensä näkösiä ihmisiä pitkästä aikaa eikä kaikki ollu sinimustaa :D

 Mä vihaan koulussa mun form classia tällä hetkellä, koska meidän housen pitää harjotella The Hoedown Throwdown... Koko koulu on siis jaettu muutamaan (oisko viiteen) houseen, ja ne on vielä jaettu pieniin luokkiin, form classeihin, joissa on oppilaita jokaiselta vuosikurssilta. Mä oon ainut vuodella 13 mun form classissa. Eli kaikki, jotka on Lovelockissa (mun house) joutuu opetteleen tän tuskasen "tanssin". Ja pahinta tässä on se, että koko formaika käytetää siihe, et kuunnellaa tää miljoona kertaa ku kaks kehtaa harjotella tätä :D Jää vähän soimaa päähä... Oliks tää jonkun mielestä hauska idea..? Ps. mun pää räjähtää.

 Maanantaina pääsen vihdoin tapaan poikia ekaa kertaa! Tähän mennessä oon vaa jutellu tyttöjen kaa ja nähny poikia vaa bussis, alkaa vähä tyttöjen jutut tursuaan korvista. Maanantaina siis järjestetään semmonen tapaaminen kaikille kansainvälisille oppilaille girls' ja boys' highissa! Se on koulun jälkee ja me kuulemma jotai leikitää ja tutustutaa ja syödää pitsaa :D

Nyt mun pitäs tehä esitelmää Suomesta mun rotaryklubille. Esitän sen vasta kahen viikon päästä keskiviikkona, mut ei oikee oo aikaa ku vaa nyt viikonloppu, koska ens viikonloppuna mennää Rotorualle. Se on semmonen turistipaikka missä on paljon vulkaanista toimintaa, eli geysiirejä ja kiehuvia muta-altaita sun muuta. Varmasti aika jännää! :)

Kuva White Housesta lounaalla. Näkyy myös millaset univormut täällä on .

3 kommenttia:

  1. Miks tos videos noiden vaatteiden pitää olla tollasia noin värikkäitä? 8D Kamalaa.
    -Essi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks että se ois mahollisimman rasittava :D Miley Cyruksen nenä-ääni tekee siitä vielä pahemman...

      Poista
  2. toi nenä-ääni on oikeesti ihan kauhee :DD Sun pitää tuoda suomeen marmitee kun tuut :-DD mä haluun maistaa

    VastaaPoista