19. elokuuta 2012

Rotorualla

Pääsin perjantaina koulusta aikaseen, ku lähettii ajaan tänne jo lounaalla. Tänne ajo 5 ja puol tuntii, ja se oli aika tuskaa. Jumiuduttii viel ruuhkaa Aucklandissa ni meni normaalia pidempää. Oon siis perjantaista maanantaihin asti perheen kanssa Rotorualla viettämässä viikonloppua, me yövytää motellissa ja kattellaa kaikkia turistipaikkoja täällä.
Mä mun ja Galan huonees

 Perjantaina ei tehty mitää muuta ku tultii motellille, syötii ja mentii nukkumaa. Sit eilen mentii aamusta heti kattoon kiehuvia muta-altaita, geysiiriä ja kaikkee muuta jännää Wai-O-Tapussa. Siellä tuli käveltyä paljon ku kierreltii sitä aluetta.

Muta kiehuu
Wai-O-Tapu
Melkee geysiirillä
Lady Knox
Rikki värjänny kasvustoo


Rikki hais pahalle :(
Vesi virtaa JA kiehuu :D
Siel oli paljon reikiä maassa, jotka vaa höyrys

Vihree lampi
 Olin tosi väsyny koko päivän, koska en saanu nukuttua täällä ekana yönä ku pistorasiat välkky ja paukku ja oli hirveen kuuma, koska unohdettiin lämmitin päälle. Eli kun olin viel kävelly tosi paljon Wai-O-Tapussa ja sit mentii johki muualle, ei ois yhtää huvittanu. Olin ihan nukahtamaisillani autossa ja vähän väliä menin yliväsyneeks ja nauroin vaa hysteerisesti kaikelle. Olin varmaa aika rasittavaa seuraa.

 Mentii siis sen jälkee Lugeen, joka on joku kukkula mihin mennään vaijerihissillä ja sieltä näkee koko kaupungin. Tultiin sieltä alas joillaki sellasilla mäkiautoilla, mikä oli ihan kivaa mut ei niin kivaa ku olin ihan sairaan väsyny eikä huvittanu tehä mitää :D George osti lipun kolmeen laskuun, ja ku se meni Moniquen kaa uusiks alas me mentii Galan kaa vetää ranskalaiset siellä kukkulalla olleessa ruokapaikassa. En ottanu siellä yhtää kuvia ku ei oikeesti millää jaksanu keskittyä mihkää :D

 Sit vihdoinki sen jälkee takas motellille ja ruokaa ja nukkumaan. Juttelin vanhempien kans kylläkin skypessä ensin jonkun tunnin ennen ku menin nukkuun, oli kivaa. Täällä on langallinen netti ja vaan yks lyhyt nettipiuha yhteen nettireikään per kämppä, joten pitää jakaa netti, mikä on vähän vaikeeta välillä :D

 Tänään ei tarvinnu herää kovin aikasin ja sain nukuttua vähän paremmin, vaikkakin illalla joku päätti liikkua yläkerrassa korkokengillä paikasta toiseen ja huutaa kaverien kanssa kilpaa. Ja aamulla meijät herätti palohälytin, jes. Ei sit ilmeisesti ollu mitää hätää ku hälytys loppu melki heti ja pihalla kukaa muista asukkaista ei myöntäny polttaneensa tai savuttaneensa mitää. Sit syötii aamupalaa ja lähettii Agrodomeen, jossa oli tosi siisti lammasesitys!


Lammasta sheivataa
Sheivattu lammas



Karitsa imi mun sormee :3
Sen jälkee jatkettii matkaa Paradise Valleyyn, jossa oli kaikkia paikallisia eläimiä + leijonia. Ei varmaa ollu tarpeeks kävijöitä ilman leijonia ni piti hankkia niitä tai jotai :D Siel oli ihan hienoo, mua ei vaa kauheesti innosta eläimet pienissä häkeissä ihan vaan sen takia et niitä vois kattella. 


Jellonavauvan jättitassu ja unilelu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti