1. elokuuta 2012

Tein eilen ruokaa

Makaronilaatikkoo! Siitä tuli ihan hyvää, vähän enemmän ois saanu olla suolaa... Mutta koska kokkina olin minä, siirty illallinen melkee tunnilla eteenpäi siitä mitä se yleensä on. Normaalisti syödään seittemältä, eilen päästiin pöytään suunnilleen 15 vaille kaheksan. Tuon 45 minuutin aikana perheessä oli vain kiukkuisia ja nälkäisiä ihmisiä :D Paitsi Monique ei ollu,koska se oli ilonen ku sen ei tarvinnu tehä ruokaa. Ens viikolla sit Gala saa tehä jotai argentiinalaista joku päivä.

 Koulu alkaa tuntuun aika peruspuurolta jo :D Aamusin vaa semmone fiilis ettei yhtää huvittais, mut sit ku on siel ni iha perus olo. Ekoina päivinä ootin vaa et päivä loppuu ni pääsen kotii. Kyl tää tästä pikkuhiljaa. Tunnit vaa on aika tylsiä, matikan tunti on oikeesti ainoo mikä menee nopeesti! Enkussa luen kirjaa, bilsassa pitäs kerää infoo johki esseesee, maorin tunnilla joku aina opettaa mulle kieltä, mut ne ei tunnu itekkää osaavan sitä tai sit sen opettaminen on vaikeeta, ATK:ssa kirjotetaan jotain kirjeitä suoraan paperilta koneelle, mantsassa mulla ei oo mitää tekemistä eli meen ilmottautuun ja sit white houseen päikkäreille... Matikassa on sentää jotai tekemistä! Ne käyttää jotain kaavoja joista mä en oo tienny ees :D Se on kyl myös ainut aine mitä noista osaan. Nyt kaverit nauraa toisella puolella maapalloo kuinka nörttijassu on päässy taas vauhtii... Mut ihan oikeesti, ATK-opetuksessa kirjotetaa kirjeitä paperilta ja opetellaa jonku excelin tapasen ohjelman käyttöö. Sit se opettaja ihmettelee ku ne on jo melkee tehny kaiken koko kurssin tehtävistä :D No ehkä, ku ite ainaki tein tollasta 8.-luokalla, ei luulis olevan 12.-luokkalaisille enää vaikeeta. Joo sori tää valitus... Mun ei muute tartte käyttää koulupukuu, ku oon vuosikurssilla 13. Mulla on kyl enemmän tunteja 12-luokkalaisten kaa, mut no jaa ei tartte ainakaa käyttää omaisuutta pukuun :D

 Viikonloppuna käytiin perheen kaa kattomassa Whangarein korkeinta kohtaa, Mount Parihakaa, Uusseelantilaista mettää, ja vähän ehittiin myös vilkasta vesiputousta ennenku rupes sataa nii kovaa ettei enää pystyny olee pihalla. Oli kyl tosi hienoo ja varsinki erilaista Suomeen verrattuna.

Whangarei Mount Parihakalta

 George otti kuvan, mulla on upee ilme...

 Mettää





 Tuli viikonloppuna myös kauhee ikävä Suomen kesää, vaikkei siellä ilmeisesti kovin hyviä säitä oo ollu, mut silti! Varsinki ku kaveri lähetti kuvan, missä se istuu laiturilla, takana järvi ja mettä ja aurinko paistaa ääääää kauhee ikävä sinne :( George sano tohon vaan, että sit ku vuoden päästä lähen ni mulle tulee ikävä Uuden-Seelannin luontoo sun muita :D Varmaan ihan totta, mut nyt just haluisin mennä Suomeen järveen uimaan kavereiden kaa, mitä en oo tänä vuonna ees tehny! Enkä tuu tekemää :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti