18. lokakuuta 2012

PAKETTI!

Oon tässä ny kolme ja puol viikkoo odotellu pakettii Suomesta, ja nyt tänä aamuna se vihdoin tuli! Monique tuli herättään mut ja eka se sano et mun paketti on kadonnu, mä ihan unenpöpperössä en ees kuullu mitä se sano ja kyselin vaa et mitä, mitä?? Sit se heitti dramaattisesti mun paketin mun sängylle :D Mut oon niiiiiiiiin ilonen nyt!! Sain suomenlipun, pipon, collarit ja paaaljon suklaata ja salmiakkia :)

Kiitokset kuuluu äitille ja isälle paketin lähettämisestä, ja kaikille läksiäisten vieraille namien antamisesta!

Paketti ei ollu ihan alkuperäsessä kunnossansa perille päästyä :D

Mä arvasinkin et varmaan avataan tullissa, onneks kuitenki kaikki tavarat pääsi perille asti :)
Ja tässä ne nyt on!! Mä en tiä mistä alottaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti