16. lokakuuta 2012

Uus perhe!

Muutan uuteen perheeseen ens lauantaina! Meen Georgen sihteerille, Kaylle, kolmeks viikoks. Vaan kolmeks viikoks koska sen jälkee Kay lähtee Eurooppaan lapsenlapsensa häihin. Eli meen aika vanhalle pariskunnalle. Käytiin Kaylla kylässä viime lauantaina, ni näin sit et mihin oon menossa, mikä vähän vähentää muuttostressiä :)

Aika pieni kuva mut no jaa.
 Sen talo on söpö ja pieni! Ei oo ku kaks makkaria, olkkari, keittiö ja vessa. Mut vaikka talo onkin pieni, mun huone on isompi ku mun nykynen ja siel on kans parisänky, kelpaa :) Niillä on aika iso corgi nimeltään Oscar. Käskettiin se istuun ni ei sen takamus laskenu ku pari senttii, ja sen maha melkeen osuu lattiaan ku se seisoo :D Kaysta en oo oikeesti kuullu mitään muuta kun hyvää, kaikki kehuu sen aina kattoon ku kerron et meen sille asuun. Se on kieltämättä tosi mukava ja toivottavasti siel on kiva olla. Eikä se oo ku 3 kilsan päässä koulusta! Kay sano et voi heittää mut kouluun ja takas aina työmatkoillansa, mut se ois klo 8 ja 17 ja mulla alkaa koulu vasta 8:45 ja loppuu jo 15:25. Voisin myös ihan helposti kävellä sen 3km, eikä liikunta oo muutenkaa ikinä pahitteeks :D Hauska juttu täs visiitissä oli kun Kay kysy haluuks joku teetä tai suklaapatukan. George otti sit teetä ja mä ja Gala suklaata. Tarjolla oli siis suklaapatukka mut käsiin lämähti suunnillee 100g suklaalevy! :D Ihan mukava yllätys.

 Sunnuntaina sit mentii käymää Sandralla, eli klubin pressalla, jolle Gala menee asuun viikoks ennenku menee takasin edelliseen perheeseensä. Se asuu tosi kaukana kaupungista mikä ei oo Galalle kovinkaan ihanteellinen mut maisemat kotoo on kyl tosi upeet! Ne asuu kukkulalla, ni ikkunoista näkee monien kilometrien päähän. Gala muuttaa samaa aikaa ku mä, eli ens viikonloppuna. Sillon sunnuntaina Monique ja George lähtee Eurooppaan tapaa Jessicaa, eli niiden tytärtä joka on nyt vaihdossa Belgiassa. Samalla reissulla ne käy tapaamassa Samia ja Romainia, jotka oli täällä viime vuoden vaihdossa, ja mun isää ja pikkuveljee. Aikamoinen reissu niillä edessä ku Romain on Sveitsissä ja Sam Ranskassa :D
 Sunnuntaina vietettii myös synttäreitä Jasonille, joka täytti maanantaina 21. Täällä 21-vuotissynttärit on iso juhla, mut Jason ei pitäny sitä kovinkaa isona juttuna. Se sit ilmeisesti maanantaina meni kavereidensa kaa johki ulos viettää vähän nuorekkaampia synttäreitä, kun meitä oli täällä vaan mä, Gala, Monique, George ja Moniquen vanhemmat... Syötiin hyvää ruokaa, nimeltään Beef Wellington, jonka tekeminen alotettiin kahen aikaan, ja päästiin syömään vasta seittemältä :D Jälkkäriks oli viel kakkua ja suklaamoussea, et kyllä tulin ihan kiitettävän täyteen ateriasta! Heräsin vielä seuraavana yönä unettomuuteeni kolmen aikaan ja oli vieläkin ihan täys olo :D

Mun ja Jasonin jalat! Vihdoin tuli tää kuva otettua

Jasonin sääret. Joo älkää kysykö :D

2 kommenttia: